اخبار تخصصی دنیای موسیقی اخبار تخصصی دنیای موسیقی .

اخبار تخصصی دنیای موسیقی

آشنایی با سلنا گومز (بخش سوم)

ماجرای بازیگر شدن سلنا گومز

در سال 2009 در مصاحبه ای با پیپل گومز ذکر کرد که با دیدن آماده شدن مادرش برای بازی در تئاتر، وی به بازیگری علاقه مند شد. در یک تست بازیگری برای یک مجموعه، سلنا دمی لواتو را در حالی که برای دادن تست برای همان مجموعه آمده بود، ملاقات کرد. این دو بعدها به دوستان صمیمی تبدیل شدند و با هم در فیلم های مشترکی نقش ایفا کردند.

فعالیت بازیگری

گومز به طور رسمی نخستین نقش خود را در سال 2002 در نقش جایانا در سریال کودکانهٔ بارنی و دوستان به دست آورد. وی در قسمت شانزدهم این مجموعه بازی کرد و تا سال 2004 در این مجموعه حضور داشت. سلنا بعدها اعلام کرد که سنش باعث خروج او از این مجموعه شده و این مسئله باعث شده بود که او فکر کند که خیلی پیر شده است! پس از این گومز در تبلیغات زیادی ظاهر شد. در سال 2005، سلنا نقش برجسته ای در فیلم تلویزیونی واکر، تگزاس رنجر: محاکمه با آتش داشت (در نقش جولی). در سال 2006، وی به عنوان بازیگر مهمان در یکی از قسمت های مجموعهٔ زندگی دنباله دار زک و کودی ایفای نقش کرد. در سال 2007، سلنا در 3 قسمت از مجموعهٔ دیزنی هانا مونتانا به عنوان بازیگر مهمان در نقش میکایلا (به انگلیسی: Mikayla) بازی کرد که در واقع در این نقش رقیب هانا مونتانا (مایلی سایرس) بود. در این میان، سلنا در دو قسمت آزمایشی برای شبکه دیزنی ایفای نقش کرد که اولی آروین نام داشت و مشابه مجموعهٔ زندگی دنباله دار و دومی مجموعه ای شبیه سریال لیزی مک گیر بود. 

پیوند کلیه سلنا گومز

سلنا مدتی پیش درگیر بیماری کلیوی شد و عمل پیوند کلیه انجام داد، دوست بازیگر او فرانسیا راییسا کلیه اش را به سلنا گومز داده است.


برچسب: بیوگرافی خوانندگان، سلنا گومز خواننده، زندگینامه سلنا گومز،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۱:۰۰ توسط:سولماز موضوع: بیوگرافی هنرمندان نظرات (0)