اخبار تخصصي دنياي موسيقي اخبار تخصصي دنياي موسيقي .

اخبار تخصصي دنياي موسيقي

نگاهي به زندگي شخصي و حرفه اي فرزاد فرزين (بخش اول)

فرزاد فرزين (متولد 3 تير ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسيقي پاپ و هنرپيشه است. او فارغ التحصيل رشته مديريت صنعتي از دانشگان آزاد است. سپس به دليل صداي خاصي كه داشته به هنر روي آورده و در كلاس هاي آواز شركت كرده است. ويژگي اصلي فرزاد فرزين اجراي كنسرت‌هاي نمايشي همراه با پرفورمنس هاي جالب است كه وي را از ديگر خوانندگان متمايز مي‌كند. او تك پسر خانواده است و يك خواهر بزرگتر به نام نيلوفر دارد. در زمان بچگي چون خواهرش كلاس پيانو ميرفت كيبورد موسيقي داشت و به فرزاد اجازه نمي دادند از كيبورد خواهرش استفاده كند، اما بعدها متوجه شدند كه استعداد دارد و او را نيز بايد ميفرستاند كلاس. پدرش مشاور وزير راه و ترابري است كه البته بازنشسته شده است و مادرش نيز هم رئيس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تيم مورد علاقه فرزاد فرزين پرسپوليس است وي همچنين تيم هاي بارسا و رئال را نيز دوست دارد. فرزاد فرزين سال ۱۳۹۰ وقتي ۳۰ سال سن داشت با خانم “شيوا كاكاخاني” ازدواج كرد و به جرعه متاهلين پيوست.


برچسب: فرزاد فرزين، فرزاد فرزين بيوگرافي، فرزاد فرزين در سريال مانكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۷:۱۰ توسط:سولماز موضوع: بيوگرافي هنرمندان نظرات (0)

بهترين مارك ماشين اصلاح سر و صورت حرفه اي و نيمه حرفه اي

در بخش اول مقاله‌ي بهترين مارك ماشين اصلاح سر و صورت سه برند ماشين اصلاح سر و صورت وال، موزر و انديس را بررسي كرديم.

در ادامه و در اين مقاله، برندهاي ماشين اصلاح سر و صورت پاناسونيك، دينگ لينگ، جمي، پرومگس و ترايو 808 را بررسي خواهيم كرد.

مارك كانديدي ديگر براي بهترين ماشين اصلاح سر ، پاناسونيك (Panasonic)

تاريخچه پاناسونيك: نام اوليه‌ي پاناسونيك شركت «ماتسوشيتا» (Matsushita) بود كه توسط فردي به اسم «كونوسوكه ماتسوشيتا»  Kōnosuke Matsushita در 13 مارس 1918 تأسيس شد.

نام اين شركت در سال 1955 به پاناسونيك تغيير پيدا كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۷:۰۵ توسط:سولماز موضوع: عمومي نظرات (0)

مزاياي استفاده از ورق تايل (ورق طرح سفال پرچين) ويلانما

ورق طرح سفال پرچين علاوه بر وزن سبك، انعطاف پذيري، نصب سريع و آسان، قيمت مناسب، زيبايي و رنگ‌هاي متنوع زيبايي و تنوع رنگ كه دست طراحان را براي ايجاد هارموني مناسب باز مي‌گذارد (رنگ‌هاي آجري،‌ قرمز، آبي، قهوه‌اي نارنجي و ... از اين محصول در بازار موجود است)، مقاومت بالا در برابر نور خورشيد و تغيير آب و هوا و شرايط محيطي، وزن تحمل تا 400 كيلوگرم در هر متر مربع، مزاياي ديگري دارد:

-مقاومت ورق تايل در برابر زلزله:

ورق طرح سفال پرچين در هنگام وقوع زلزله، وزن سنگين سقف و اتصالات به كار رفته در آن اغلب منجر به آسيب، آسيب ديدگي و حتي مرگ مي‌شود. استفاده از ورق هاي كاشي به دليل وزن كم و همچنين استحكام و دوام بالا، خطر زلزله را به ميزان قابل توجهي كاهش مي‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۵۸ توسط:سولماز موضوع: عمومي نظرات (0)