اخبار تخصصی دنیای موسیقی اخبار تخصصی دنیای موسیقی .

اخبار تخصصی دنیای موسیقی

بهترین مارک ماشین اصلاح سر و صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای

در بخش اول مقاله‌ی بهترین مارک ماشین اصلاح سر و صورت سه برند ماشین اصلاح سر و صورت وال، موزر و اندیس را بررسی کردیم.

در ادامه و در این مقاله، برندهای ماشین اصلاح سر و صورت پاناسونیک، دینگ لینگ، جمی، پرومگس و ترایو 808 را بررسی خواهیم کرد.

مارک کاندیدی دیگر برای بهترین ماشین اصلاح سر ، پاناسونیک (Panasonic)

تاریخچه پاناسونیک: نام اولیه‌ی پاناسونیک شرکت «ماتسوشیتا» (Matsushita) بود که توسط فردی به اسم «کونوسوکه ماتسوشیتا»  Kōnosuke Matsushita در 13 مارس 1918 تأسیس شد.

نام این شرکت در سال 1955 به پاناسونیک تغییر پیدا کرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۷:۰۵ توسط:سولماز موضوع: عمومی نظرات (0)

مزایای استفاده از ورق تایل (ورق طرح سفال پرچین) ویلانما

ورق طرح سفال پرچین علاوه بر وزن سبک، انعطاف پذیری، نصب سریع و آسان، قیمت مناسب، زیبایی و رنگ‌های متنوع زیبایی و تنوع رنگ که دست طراحان را برای ایجاد هارمونی مناسب باز می‌گذارد (رنگ‌های آجری،‌ قرمز، آبی، قهوه‌ای نارنجی و ... از این محصول در بازار موجود است)، مقاومت بالا در برابر نور خورشید و تغییر آب و هوا و شرایط محیطی، وزن تحمل تا 400 کیلوگرم در هر متر مربع، مزایای دیگری دارد:

-مقاومت ورق تایل در برابر زلزله:

ورق طرح سفال پرچین در هنگام وقوع زلزله، وزن سنگین سقف و اتصالات به کار رفته در آن اغلب منجر به آسیب، آسیب دیدگی و حتی مرگ می‌شود. استفاده از ورق های کاشی به دلیل وزن کم و همچنین استحکام و دوام بالا، خطر زلزله را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۵۸ توسط:سولماز موضوع: عمومی نظرات (0)

ریپورتاژ آگهی چیست از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۵:۳۶ توسط:سولماز موضوع: عمومی نظرات (0)